(Senior) Financieel Medewerker

Functieomschrijving

Ben jij toe aan de volgende stap in je carrière en op zoek naar een zelfstandige functie waar je je kan bezig houden met verschillende aspecten op het gebied van financiën? Een baan waar jij jezelf verder kan ontwikkelen? Voor onze financiële administratie zijn we op zoek naar een enthousiaste en doortastende

(Senior) Financieel Medewerker (0,8-1 fte)

Rotterdam


Wat ga je doen

De veelzijdige functie van Senior financieel medewerker valt binnen de afdeling Financiën onder het domein Bedrijfsvoering. Het team bestaat uit 10 collega’s die samen de volledige financiële administratie van Auris centraal vorm geven. De focus van deze functie is gericht op de subsidies die van toepassing zijn voor Auris. Je bent de financieel-administratief ondersteuner van het doorlopende project ‘Deelkracht’, het onderzoeksproject dat door Auris en branchegenoten wordt uitgevoerd en dat gesubsidieerd wordt door het ministerie van VWS.


Je zorgt ervoor dat de onderdelen van Auris die subsidies willen aanvragen hierbij worden ondersteund zodat aanvraag en verantwoording (intern en extern) tijdig en correct worden uitgevoerd. Je denkt en werkt mee om de subsidies zo efficiënt mogelijk in te richten en uit te voeren. Tevens lever je vanuit je functie een grote bijdrage aan de opbouw van de begroting en de optimalisatie van de AO/IC processen. Auris heeft een zogenoemde “verbeter kalender” opgesteld met daarin mooie projecten op het gebied van financiële administratie en risicomanagement. Jij krijgt de kans om hierbij een belangrijke rol te spelen en je kennis en ervaring op het gebied van interne controle en beheersing in te brengen en uit te breiden. Je zorgt ervoor dat diverse processen in control komen en blijven zodat ze een goede basis zijn voor o.a. de periodieke rapportages die het team financiën maakt.


Taken en verantwoordelijkheden

  • je bent het aanspreekpunt voor de financieel-administratieve verwerking van diverse subsidies waarvoor je aanvragen en de verantwoording verzorgt
  • je werkt nauw samen met de afdeling Onderzoek voor de financieel-administratieve ondersteuning van Deelkracht
  • je volgt ontwikkelingen op het gebied van subsidies en vertaalt dit naar de processen binnen Auris
  • je draagt zorg voor performance van delen van de financiële administratie op juistheid, volledigheid en tijdigheid
  • je houdt complexe financiële (project)dossiers bij en stelt hiervoor rapportages op
  • je assisteert bij het opstellen van periodieke rapportages en jaarrekeningen


Waar ga je werken

Auris is de professionele partner van mensen die ondersteuning nodig hebben bij horen, spreken of taal. Auris bestaat uit 18 scholen voor (voortgezet) speciaal onderwijs, ambulante diensten, audiologische centra en zorglocaties. Auris zorgt voor passend onderwijs en begeleidt professionals door bijvoorbeeld scholing en advies. Daarnaast voert Auris praktijkgericht, wetenschappelijk onderzoek uit. In de regio’s Zeeland, Zuid-Holland, Noord-Holland en Midden-Nederland zorgen bijna 2.000 mensen dat onze cliënten zo veel mogelijk zelfstandig hun leven leiden en optimaal kunnen deelnemen aan de maatschappij. Lees meer op: www.auris.nl


Je werkt vanuit ons prachtige kantoor in Rotterdam (Ammanplein) samen met je collega’s binnen het domein Bedrijfsvoering. Op deze locatie zijn, naast de Raad van Bestuur, ook een audiologisch centrum en de Auris Ondersteunende Diensten (AOD) gevestigd. De AOD bestaat uit vier domeinen: HR, Bedrijfsvoering, Beleid, Onderzoek en Kwaliteit (BOK) en ICT.

Functievereisten

Wie ben jij

  • een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in een financieel-administratieve, economische of bedrijfskunde richting
  • je hebt minimaal twee jaar relevante werkervaring
  • je hebt kennis van financieel-administratieve software, waarbij kennis van Exact Globe en Synergy en Afas een pre is
  • je hebt een sterk analytisch vermogen en bent creatief in het aandragen van oplossingen
  • je wacht niet af totdat de vraag gesteld wordt, maar bent de vraag vaak al voor
  • je bent een optimist, een teamspeler en een verbinder, die als het nodig is ook zelfstandig kan werken
  • je herkent je in onze kernwaarden: samen, zorgvuldig en slagvaardig


Wat bieden wij

Een werkomgeving met enthousiaste en deskundige en prettige collega’s. Je speelt een belangrijke rol in de doorontwikkeling van alles wat te maken heeft met administratieve processen en rapportages.

  • een uitdagende en afwisselende functie voor 32 tot 40 uur in een ambitieuze en maatschappelijk relevante organisatie met passende arbeidsvoorwaarden;
  • salaris en arbeidsvoorwaarden conform cao PO schaal 9, € 4.164 bruto per maand bij een 40-urige werkweek. Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring;
  • een aanstelling voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband
  • 53,5 dagen vakantieverlof per jaar bij een fulltime dienstverband
  • vaste eindejaarsuitkering van 8,33%
  • thuiswerk mogelijkheden in overleg en op basis van een solide thuiswerkbeleid
  • pensioenverzekering
  • collectiviteitkorting voor de ziektekostenverzekering


Solliciteren

Enthousiast geworden? Dan maken we graag kennis met jou! Klik op onderstaande knop om te reageren. Je kan reageren tot 9 oktober a.s. Voor vragen over de vacature kun je terecht bij Klaasjan Krook, Hoofd Bedrijfsvoering, via k.krook@auris.nl of 06 25695932.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!