Coördinator Servicedesk

Functieomschrijving

Waar ga je werken

Je komt terecht op ons prachtige hoofdkantoor in Rotterdam (Ammanplein). Op deze locatie zijn, naast de Raad van Bestuur, ook het audiologisch centrum en de Auris Ondersteunende Diensten (AOD) gevestigd. De AOD bestaat uit vier domeinen: HR, Bedrijfsvoering, Beleid, Onderzoek en Kwaliteit (BOK) en ICT. In deze rol val jij onder het domein ICT


Wat ga je doen

Jij zorgt ervoor dat iedereen zijn of haar werk kan blijven doen. Als coördinator van de servicedesk ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen het servicecenter. Elke dag komen er tientallen vragen binnen van jouw collega’s. Vaak zijn dit ICT gerelateerde vragen die via Topdesk worden ingediend. Samen met je team pak jij deze vragen op, bepaalt of je deze zelf op kunt lossen en zorg je voor een goede afhandeling van elke vraag die binnenkomt. 


In jouw rol ben jij ook betrokken bij de uitvoering. Jouw collega’s zullen eerst naar jou komen als ze er zelf niet uitkomen. Als het niet vanuit de servicedesk opgelost kan worden, ben jij degene die ervoor zorgt dat de juiste persoon hierbij wordt betrokken. Alles zet jij in het werk voor een duidelijk doel: Jouw collega’s zo goed mogelijk ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden. Een van de belangrijkste taken van de coördinator is tevens dat je ervoor zorgt dat de servicedesk professioneler en effectiever gaat werken. Dat betekent dat je helder bent in het formuleren van je doelstellingen en verantwoordelijkheid neemt voor het niveau waarop de servicedesk opereert.


In deze rol ben je dus een meewerkend voorman en geef je mede richting aan de ontwikkeling van de servicedesk. Je denkt mee, motiveert en stuurt jouw collega’s aan waar nodig. Daarnaast werk jij actief aan het verbeteren van de dienstverlening door het initiëren van verbetervoorstellen. Dit doe je vanuit je kennis van BISL en opgedane ervaring in het vakgebied. Je rapporteert direct aan het hoofd ICT en wordt functioneel aangestuurd door een van de regisseurs.

Vereisten

Wat bieden wij jou

Kennis staat bij ons centraal. Iedere dag opnieuw zetten onze professionals zich dagelijks in voor het gezamenlijk doel. Auris biedt ruimte voor elke professional met zijn eigen expertise. Dit maakt de werkomgeving van Auris dynamisch, leerzaam en uitdagend. Een werkomgeving waarin jij als professional continue in ontwikkeling bent.

Uitdagend werk verdient natuurlijk ook waardering, daarom biedt Auris:

  • een centrale rol in de dienstverlening van Auris
  • een uitdagende en afwisselende baan voor 40 uur per week
  • de mogelijkheid om te werken aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van de servicedesk
  • een team met plezierige, deskundige collega’s gericht op samenwerking
  • aansluiting bij pensioenfonds ABP
  • een professionele omgeving waarin jouw talenten benut worden
  • salaris en arbeidsvoorwaarden conform CAO PO, schaal 9, afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal € 3.817,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling


Wie ben jij
Jij bent een coördinator waarbij service verlenen voorop staat. Klantgericht maar niet klant gezwicht. Behulpzaam, initiatiefrijk, proactief en meedenkend zijn woorden waarin jij je herkent. Daarnaast neem jij mee;

  • HBO werk- en denkniveau
  • ervaring binnen als coördinator binnen servicemanagement
  • een beschikbaarheid van 40 uur per week. De start zal in overleg zo snel mogelijk zijn.
  • een open en kritische blik op werkprocessen en procedures
  • een collegiale en dienstverlenende houding


Solliciteren

Als je niet kunt wachten om te solliciteren, maken wij graag kennis met jou. Je kunt via onderstaande knop solliciteren. Je kunt reageren tot en met 27 november 2020. De eerste gesprekken zullen plaatsvinden in week 49. Als je inhoudelijke vragen hebt, kun je terecht bij Lars Tigchelaar (Coporate Recruiter). Je kunt hem bereiken via l.tigchelaar@auris.nl


BELANGRIJK: GEWIJZIGDE SOLLICITATIE PROCEDURE:

In verband met de genomen maatregelen vanwege het Coronavirus is onze sollicitatieprocedure tijdelijk gewijzigd. Gesprekken vinden, indien mogelijk, plaats op locatie of anders via anders via Zoom/ videobellen.