Adviseur inkoop

Functieomschrijving

Waar ga je werken

Je werkt bij het domein Bedrijfsvoering van Auris Ondersteunende Diensten (AOD), dat gevestigd is in Rotterdam. Bedrijfsvoering adviseert, begeleidt en ondersteunt onder andere bij inkooptrajecten. Voor meer informatie kijk op onze website.


Wat ga je doen

Als adviseur inkoop coördineer ben je het aanspreekpunt van het inkoopbeleid voor heel management Auris en houd je toezicht op alle inkoopstromen. Je werkt samen met de Inkoop Desk Auris, een externe inkoop service die exclusief voor Auris de uitvoerende kant van inkoop verzorgt. Verder is de adviseur inkoop verantwoordelijk voor:

  • het aanscherpen van inkoopkaders en inkoopbeleid;
  • vertalen van de strategische doelstellingen van Auris en de strategische kaders van de afdeling bedrijfsvoering naar (concept)inkoopbeleid;
  • creëren van een sterke onderhandelingspositie ten opzichte van leveranciers door de inkoopvraag regionaal of organisatie breed te bundelen;
  • voert inkoopmarktonderzoek in samenwerking met inhoudelijke experts;
  • coördineert en begeleidt intern de Europese aanbestedingen en adviseert over selectie van externe adviseurs op dit gebied;
  • vraagt offertes aan en analyseert deze;
  • beoordeelt inkoopcontracten en -voorwaarden, maakt een conceptselectie van leveranciers en legt deze voor aan de verantwoordelijke directeur;
  • organiseert centraal de toetsing of de ingekochte goederen en diensten voldoen aan de specificaties;
  • verzamelt managementinformatie en voert aan de hand van deze informatie gesprekken met de leverancier over klachten, service en relatiebeheer;
  • verzorgt de interne communicatie en kwaliteitsbewaking ten aanzien van de centrale inkoop;
  • begeleidt en adviseert gevraagd en ongevraagd het locatie management en het centraal bureau (AOD) op het gebied van inkoop;
  • verder professionaliseren van ons contract- en leveranciersmanagement.


Wat bieden wij jou

Kennis staat bij ons centraal. Iedere dag opnieuw zetten onze professionals zich dagelijks in voor het gezamenlijk doel. Auris biedt ruimte voor elke professional met zijn eigen expertise. Dit maakt de werkomgeving van Auris dynamisch, leerzaam en uitdagend. Een werkomgeving waarin jij als professional continue in ontwikkeling bent.


Uitdagend werk verdient natuurlijk ook waardering, daarom biedt Auris:

  • Een aantrekkelijk salaris. De functie is ingeschaald in de cao PO schaal 12 en het salaris op fulltime basis tot max. €5527,- per maand afhankelijk van je werkervaring en opleiding.
  • 6,3% eindejaarsuitkering.
  • 53 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband.
  • Een dynamische werkomgeving.
  • Een goed pensioen plan.
  • Ruime opleidingsmogelijkheden via de Auris Academie.
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een collectieve zorgverzekering en een fietsplan.
  • Volop carrièreperspectief vanwege het ruime aanbod aan functies in de zorg, onderwijs en ondersteunende diensten binnen onze organisatie.
  • Het betreft een dienstverband (0,8 - 1,0 fte) voor de duur van een jaar. Bij goed functioneren behoort een dienstverband voor onbepaalde tijd tot de mogelijkheden.


Vereisten

Wie ben jij

De woorden analytisch, tactisch en verbindend omschrijven jou. Je hebt een uitstekend gevoel voor verhoudingen, bent in staat om verschillende belangen te verenigen en je bent integer. Daarnaast neem jij mee:


  • een afgeronde hbo- of universitaire opleiding;
  • ervaring op het vlak van inkopen en/of inkoopmanagement;
  • ervaring met het begeleiden van Europese aanbestedingstrajecten;
  • Je bent analytisch, communicatief en neemt initiatief. Het past bij jou om mensen bij elkaar te brengen en te enthousiasmeren.

Solliciteren

Enthousiast? Dan maken wij graag kennis met jou. Klik op de onderstaande button om het sollicitatieformulier in te vullen. Tot 25 oktober kan je reageren. 


Voor inhoudelijke vragen over deze vacature of over de procedure, dan kan je contact opnemen met de Recruiter, Larissa Koppers via l.koppers@auris.nl.


BELANGRIJK: GEWIJZIGDE SOLLICITATIEPROCEDURE:

In verband met de genomen maatregelen vanwege het Coronavirus is onze sollicitatieprocedure tijdelijk gewijzigd. Gesprekken vinden daardoor plaats, indien mogelijk, op locatie anders via Skype/ videobellen.